Още един любим книжен блог

Блогът, направен от книгомани – Bookfessions – ни предлага изчистени графично книгопризнания. Няма да ви остави на спокойствие, докато не го прочетете, повяравайте ми.
Другия ни любим книжен блог показахме тук, а в нашия pinterest качваме всичко, свързано с книгите, което ни харесва!

903. С приятеля ми имаме „наша книга“, вместо като повечето двойки да имаме „наша песен“.

729. Имам огромно желание да отворя кафе-книжарница, само за да използвам ужасни игри с думи като „Кафкачино“

898. Без значение колко пари имам, без значение колко пъти си повтарям, че не мога да си позволя нещо, в момента, в който застана пред лавица с книги винаги намирам пари, за да си купя една… или може би три.

786. Не обичам да взимам книги назаем, защото се привързвам към тях и не искам да ги връщам.

771. Любимият ми звук в целия свят е този от отгръщане на страница.

667. Чувствам се глупав, ако не съм чел книга отдавна.

637. Да видя купчина книги на лавицата е прекрасно усещане. Самото знание, че има толкова много животи, чакащи ме да ги изследвам, е несравнимо вълнение.

Вашият коментар

Filed under Uncategorized

Вашият коментар

