Първите коментари върху книги

Книгата Древна Гърция на автора Димитър Попов, която е част от инициативата „Коментар за книга“, беше спечелена от Екатерина Илиева на 22.02, когато подарявахме книга през пет минути. Всъщност нейният коментар и този на друг потребител – Преслав – бяха оставени по едно и също време, тъй че и двамата получиха книгата (ще се радваме да получим и неговия коментар върху книгата). Екатерина е първата, която ни изпраща коментар за спечелена книга. А ето го и него:

Получих книгата тази сутрин и почти съм я преполовила. Действително разказът е увлекателен и написан на разбираем език – подходящ е и за хора, които не се занимават тясно профилирано с история. Периодизацията на елинистичния свят, както и неговото географско разположение са обяснени също по един много достъпен начин. Накратко – книгата е изпълнила предназначението си, а именно да бъде увлекателен увод в историята и културата на Древна Гърция. Много съм щастлива от четливо публикуваната библиография. Единственият недостатък на книгата е, че няма илюстровани приложения, които са малко или много необходими за по-пълното разбиране на материята. Изключително много съм благодарна за този подарък!

И на нас ни се ще да има как да направим книгите точно по начина, по който ни се ще, с много илюстрации и снимки, но това би оскъпило проекта ужасно, а оттам – и крайната цена на книгата. Избрахме достъпността пред илюстрациите за това заглавие, тъй като сме издали луксозното заглавие на същия автор – Древни общества и култури – в което се включват Гърция, Рим и Тракия и което е с много илюстрации. Поради тази причина цената на книгата е 35 лв.

Другата книга, която вече получи своя коментар от победителя Розалина Динева, е Латерални загадки на Пол Слоун и Дез Макхейл. Книгата е следващата, спечелена по време на този един час 🙂
Ето какво казва Розалина за Латерални загадки:

Прочетох тази книжка и мисля, че тя успя да ме провокира да възприема една по-нестандартна гледна точка на нещата чрез множеството латерални загадки, поместени в нея. При разсъждаването по загадките аз открих как те стимулират мен или хората, с които ги обсъждам, да търсим едва ли не най-неочакваният за нас отговор. Предполагам, че развиването на такъв тип мислене би ми помогнал в ежедневието при разрешаването на някакъв проблем. Затова според мен тази книжка е не само по- различна, но и полезна.

Благодарим ви! Вашето мнение като читатели е най-важното в процеса на издаване на една книга. Затова именно много го ценим.

Весели празници!

4 Коментари

Filed under Uncategorized

4 responses to “Първите коментари върху книги

  1. V.

    Интересувам се от следното:
    Едва ли някой ще знае, но защо пък да не попитам.
    Може ли да се вярва на наука, разказана в роман? Прочетох “’Полубогиня“’ от Ралчевски и книгата ме навя на тези мисли.
    А иначе в “’Тайната“’ нещата са обяснени добре, но са някак отнесени.
    Има много книги с обяснения за постигането на успех, но мен конкретно ме интересува това дали мога да се доверя на практиките разказани и обяснени в “’Полубогиня“’?
    Благодаря.

  2. Иван

    Според може, но бъдете предпазливи. Защото все пак май целта не е да се учите на това, а е художествена…….
    И аз мисля, че книгата наистина е яка.

  3. Тирол Тирски

    Знам я тази книга. Сполучлива е.
    Аз обаче ще да насоча вниманието ви към: “И рече Бог“ на протестантският автор Г-н Васил Пекунов.
    В нея се разказва как Христос се е върнал като обикновен младеж днес на земята и разговаря с хората…
    Интересното е, че тази книга е с най-много коментари в “Хеликон“. Значи ли това, че хората се връщат към Бога? Значи ли това, че хората искат подобни книги? И значи ли това, че тези книги са нужни полезни днес?

  4. Гошко

    Звучи интересно… 🙂

Вашият коментар

